måndag 15 mars 2010






















Hur vi i sommar kunde bo hemma hos mig. Det är bara jag hemma den här veckan, du kan få flytta in i min säng, sitta på min balkong och äta frukost. Vi kan möta upp några av dina vänner senare, sitta i parken och dricka vin. Gå hem tillsammans, jag bor jättenära parken. Sen kan vi sitta inlindade i filtar på balkongen, du kan få röka en sista cigarett. Jag kan föreslå att du följer med på den där resan jag ska på, vi åker iväg, mina vänner kommer också. Vi spenderar en sommarhelg i ett annat land, hittar ett litet billigt hotell som alla kan bo i. När hösten kommer har jag kanske fått min egna lägenhet. Du får komma och hälsa på så ofta du vill.

Men tyvärr så bestämde jag ju att det inte skulle bli så.

Bild 1: ffffound, Bild 2: lissy elle

1 kommentar:

  1. Det är bra att du hamnar hos oss igen för vi uppskattar det. Vackra ord och vardagsflyktsdrömmar tror jag inte att jag kan få nog av.

    SvaraRadera